Logo Gmina Bransk

Znajdujesz się na archiwalnej stronie Gminy Brańsk, której treść nie jest aktualizowana od 01.04.2021 r.
Aktualna wersja strony dostępna jest pod adresem samorzad.gov.pl/gmina-bransk lub www.bransk.pl


menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu:
W sumie: 55122

Komunikat w sprawie wyznaczenia Zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Brańsk

Zgodnie z art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami informuje się, iż zgodnie z Zarządzeniem NR 37/2020 Wójta Gminy Brańsk z dnia 29 września 2020 r. powołano Zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Brańsk w składzie:

  • Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Elżbieta Szymańska - Sekretarz Gminy, kontakt: tel. 85 731 92 02; email: e.szymanska@bransk.pl
  • Koordynator do spraw dostępności cyfrowej: Marcin Kietliński – informatyk, kontakt: tel. 85 731 92 12,email: informatyk@bransk.pl
  • Koordynator do spraw dostępności architektonicznej: Katarzyna Płońska – inspektor, kontakt: 85 731 92 11 email: k.plonska@bransk.pl

 

Zadania koordynatorów ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatorów będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Brańsk;
  • przygotowanie i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Brańsk;
  • monitorowaniem działalności Urzędu Gminy Brańsk w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Wójt gminy zaprasza

<p><strong><center>Andrzej Jankowski</center></strong></p>

Andrzej Jankowski

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

grudzień 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.